juni 04, 2010

HEJ ALLE.

Efter mange opfordringer vil jeg prøve det her blogting. Jeg kan ikke rigtig kategorisere den som en modeblog eller whatever, da jeg ikke kan love at holde den indenfor ét emne :D that's just me.

jeg forudser at det vil tage mig noget tid at blive ordentligt aktiv, da jeg føler at det er lidt en livsstil at have en blog og at jeg derfor skal have arbejdet den her nye del ind i mit liv. - men gør det jo af egen fri vilje, så mon ikke det kommer til at gå smooth?:D

bare lige kort om mig - jeg blev færdig med gymnasiet sidste år og har søgt efter job lige siden. (åndssvage finanskrise!!!) da film og medier er min store lidenskab, har jeg det sidste stykke tid tænkt lidt på uddannelse og har nu fået en opening hos Zentropa, så det bliver super fedt.

lige nu er det fredag aften og jeg sidder i min lejlighed og hører super hyggelig musik i form af the weepies. det kan anbefales hvis I er til hyggelig, easy-listening stemning med nogle fede stemmer til. (ja, i know at der er distortion, men det er som om mine veninder er blevet syge og ikke har råd, så jeg tror vi gemmer partyhumøret til imorgen; final party på carlsberg er noget man ikke skal gå glip af!!)

i denne uge kan jeg lide distortion, sommervibes som fx Mock & Toof - Farewell to Wendo, solslikning på min altan, The city og sims 3, tihi.

i denne uge kan jeg ikke lide at jeg ikke er til distortion, no money, rod, kattebakker.

i får lige et billede med af dem fra the weepies! hør det hør det! go fredag herfra! (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar