august 28, 2010

creation

har fundet de her to billeder i ikea. synes de er rigtig fede. men gider ikke betale penge for dem når jeg kan male dem selv. så bliver det heller ikk helt præcist som dem i ikea og ikke nær så "dem-har-alle"-agtigt. så bliver det lidt med mit eget touch ;D håber det bliver vellykket.



argghh. efter jeg havde skrevet det her indlæg, kiggede jeg lidt mere på det øverste billede inde på ikea.dk og så så jeg at der stod "motiv af Deborah Azzopardi" og så søgte jeg på Deborah Azzopardi på google og så kom der alle mulige andre fede motiver op af hende. Nu er jeg virkelig i tvivl om hvad jeg skal male - kom samtidig i tanke om at gamle franske plakater er virkelig fede, så det søgte jeg også på og der kom virkelig også nogle nice resultater op. WHAT TO PAINT??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar