august 21, 2010

this just in! - and out.

woop woop, så var man vist lige i ikea. lækkert. havde været på arbejde hele dagen og havde en aftale med en god ven bagefter, så han kom og hentede mig efter arbejde og så tænker jeg: sku man ikke lige få tigget sig til en tur i ikea, når han nu alligevel er i bil osv? jo maand. så vi tog derud og jeg fik købt noget sengetøj og et nyt bord. - det jeg havde er meget sådan. koldt. ikke bogstaveligt. :) men det er bare af stål med en sort glasplade. noget jeg erhvervede mig da jeg var 14 eller noget, så jeg tænkte NU må det sgu være. og det sku det :) fik også købt nogle lys og sådan.

- måtte bakse mig ned fra anden sal med et stål slash glas bord uden at vække hele opgangen. meget komisk og pinligt for det gik selvfølgelig ikke helt som ventet... hm. nu har jeg bare stillet det ned ved containerne og håber at jeg aldrig bliver opdaget i at det var mig som bare har efterladt et bord der. - det skulle jo egentlig på omlastcentralen sådan noget, burde det ikke?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar