september 21, 2010

| blu |


har fået job på blu. næsten. jeg var til jobsamtale derude og fik ikke jobbet, selvom hun ellers troede det ville blive mig. - men der var en med to års erfaring, så hun ville ikke kunne retfærdiggøre det overfor nogen at ansætte mig. Men nu har hun så ringet til mig og sagt at hun kan bruge mig nogle dage i oktober, så nu skal jeg ud og arbejde på et produktionsselskab. :D i hvert fald lidt. (plus da jeg fik afslaget, sagde hun at hun ville ringe til mig når der blev en stilling igen efter 6 mdr, så nu skal jeg virkelig gøre et godt indtryk og så ellers håbe på at hun ringer til mig når der bliver noget.) jeg er så glad. :D det blir feeedt.

ps. hvis nogen sku være i tvivl om hvad BLU er, så er det dem, som laver alle de der underholdningsprogrammer, som dagens mand, til middag hos..., fra skrot til slot osv. Det bliver sjovt :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar