september 07, 2010

syg!


argh. jeg er blevet syg. forkølet og ondt i halsen. typisk. og hvordan fanden kan det lade sig gøre når jeg netop har trodset det varme vejr og har gået rundt i mine knælange-ultra-varme uggboots?? nå. mnen forkølet er jeg i hvert fald. sidder bare og sidder. mit hoved er så tungt at det føles som om jeg bærer jorden og ikke jorden der bærer mig. :( piv. burde gå ud og lave te. verden er ond.

pssst! - billedet er hapset fra stinestregen (som i øvrigt er en halt fantastisk og underholdende blog)

3 kommentarer:

  1. God bedring, jeg har også lige fået halsbetændelse.....
    Er nu fast læser :)
    kig forbi www.perward.blogspot.com
    Pernille x...

    SvarSlet
  2. Håber du får det bedre, det at være syg er virkelig noget møj!

    Mvh. lineandree.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Tak piger! Og også god bedring til dig, Pernille. Vil tjekke begge blogs ud :)

    SvarSlet