september 09, 2010

stadig syg.


ja, stadig syg. og har en 8,5 times arbejdsdag foran mig imorgen. GOD! og kan ikk melde mig syg, for jeg skal åbne. hm. det klarer jeg nok. :) var også kort på arbejde igår og jeg er jo mega hæs, så jeg kunne slet ikke formulere mig til kunderne.

"hvor finder jeg fejebakkerne?"
"uden---.."
"undskyld? :/"
"UDEN---!" (prøver ihærdigt at få sidste del af ordet frem)
"jeg kan ikk høre det?"
anden kunde: "tror hun prøver at sige 'udenfor'."

taktak. og sådan var det bare med alt! og skulle konstant pudse næse. nå. håber jeg har det en smule bedre imorgen, så jeg kan klare dagen tihi.

ps. har lige bestilt et visa/dankort. er lidt bange. men har selv desginet det. elsker at det lige passer med at der kommer til at stå Lolly Jyske Bank :D




Ingen kommentarer:

Send en kommentar